Thursday, December 02, 2010

H&M SPRING 2011





































































































picture via http://weareyouneak.com/




















































MALÝ NÁHĽAD na to, čo nám H&M prinesie túto jar. Ja viem, že toho H&M už bolo dosť, ale nedalo mi neukázať vám, čo sa chystá. Myslím si, že sa naozaj máme na čo tešiť. Ja už svojich favoritov mám: čierno-béžové kotníkové čižmy a ťavia kabelka do ruky. A čo si vyberiete vy?
Btw spomínala som, že mám tušáka o tom, kto bude ako ďalší spolupracovať s H&M. Čo tak Alexander Wang? To by bolo skvelé! Dúfam, že sa to potvrdí...

QUICK VIEW of what will H&M bring us next spring. I already have my favourites: creamy-black boots and camel clutch. What would you pick?
Btw few days ago I mentioned something about next collaboration of H&M and designers. What would you say about Alexander Wang? I wish and hope!

No comments:

Post a Comment