Wednesday, December 01, 2010

ONE DAY WITH BAŠA






























































































BAŠA JE PROFI snowboardistka a moja dobrá kamoška. Problém je v tom, že celú zimu je niekde rozlietaná na svahoch, takže keď dojde do Bratislavy, máme sviatok. Aj teraz niekde v Amerike trénuje a budem rada ak ju na Vianoce a Silvestra uvidím. A prečo o nej píšem? Lebo mi chýba, lebo je veselá, vtipná a bezstarostná. To stačí, nie?
Bola tu minulý týždeň, tak sme vybehli von, na sushi a tak. Prešli sme sa mestom, kukli vianočné trhy a navštívili Krásu vesmírnu - malý obchodík v centre, kde vyrába a predáva svoje veselé šperky Renáta Ormandíková. Baša si jedny  naušnice kúpila a ja som odolávala všetkým tým čačkám :) Večer bol program jasný - Offline talkshow v NuSpirit clube, kde bola Baša hosťom, spolu s Jankom Kuricom a Zuzanou Ťapákovou (riaditeľka TV Markíza, ktorá nakoniec nedošla). Talkshow bola príjemná, miestami vcelku vtipná, kľudne sa pôjdem niekedy znova pobaviť. Na záver sme si dali pár drinkov a ja som išla domov. Zvyšok pokračoval v zábave...

Btw Baša má tiež svoj blog, kde nájdete rôzne príhody z jej života, ale aj naozaj vtipné videá. Určite si ho pozrite - http://basa.snowbroader.eu/ !!!

BAŠA IS A PROFI snowboarder and my very good friend. There are not so many winter days we spend together because she´s away all the time. Last week she was in Bratislava, so we had lunch together, did some shopping (Baša bought nice earrings from Renáta Ormandíkova) and finally in the evening had some fun, because Baša was a guest in a talkshow. Wueeeej. Hope to see her soon!

Btw check out her blog - http://basa.snowbroader.eu/ - with lots of pictures and veeery funny videos!


1 comment:

  1. great pics!

    please come check us out if you like vintage clothing!

    www.avintagelovestory.com

    xx

    ReplyDelete