Monday, January 10, 2011

STUDY HARD!

 
VČERA bolo vonku naozaj exluzívne počasie. Hmla a sychravo. Jediná vec, ktorá ma nútila vytiahnuť päty z domu, bol nedostatok jedla v ladničke. Ináč som sa celý deň učila. Zbytočne, skúšku som dnes nespravila. Čo už. Mimochodom tá skvelá kožušina (nie je pravá) je z Asosu a dostala som ju na Vianoce od sestry. Super výber, ďakujem! Tak ja sa idem znova učiť, čakajú ma ďalšie skúšky. A vopred sa ospravedlňujem, že to tu budem trochu zanedbávať, ale inak sa nedá...

WHAT a bleak and foggy weather yesterday. Me and my boyf did some grocery shopping and then just studied for exams. I didn´t pass today, have to study harder! Btw the faux fur snood is from Asos and i got it from my sister as a christmas gift. Thank you!

Zara coat and t-shirt, Asos snood, H&M bracelet, New Yorker ring




11 comments:

  1. rado sa stalo :) aj mne sa paci...

    ReplyDelete
  2. pekne fotky a kozusinka je krasna!

    ReplyDelete
  3. chválim chválim, skvelé fotky!
    vždy je tu opravný!

    ReplyDelete
  4. ďakujem dievčatá! aj za pochvalu aj za podporu :)

    ReplyDelete
  5. mne sa tvoj outfit paci kompletne.. paradnica si paradna.
    skusku das :D

    ReplyDelete
  6. Domka, no totok. Krasne!
    Kto to fotil? Super! Len tak dalej.
    Pusu

    Ivica

    ReplyDelete
  7. ďakujem ďakujem ešte raz! Ivica: fotil DC :) odovzdám mu pochvalu...

    ReplyDelete
  8. wow i love your fur snood!

    The Flower Girl

    thebohemiangoods.blogspot.com

    X

    ReplyDelete
  9. normálne, že krásna si ! .)

    ReplyDelete
  10. hah, no ďakujem! a aj za following ;)

    ReplyDelete