Friday, February 11, 2011

MALENE BIRGER
































































































ABY STE vedeli, nie som až taký fashionfreak, ako to možno vyzerá (iba trochu). Odkedy som sa osamostatnila, začala som sa zaujímať aj o iné veci, ako napríklad bývanie alebo varenie (konečne!). Rada si listujem v časopisoch o bývaní a keď náhodou natrafím na nejakú peknú fotku na internete, hneď si ju odkladám. Ako inšpiráciu do budúcna. Keď budem mať veľa peňazí a budem si môcť zariadiť byt tak ako chcem :) . Na Malene Birger som natrafila náhodou. Táto Dánka sa venuje dizajnu oblečenia ale aj interiérov. Krásne oboje, naozaj... Takže až raz budem mať tie spomínané peniaze, určite sa inšpirujem!

JUST TO let you know, I´m not a fashionfreak (just a little bit). Since I moved out and started living with my boyf, I´m more into interior design and food (finally!). I blundered on Malene Birger accidentally. This Danish designer makes clothes and interiors as well. Both really nice. So someday (when I will have lots of money), I´ll inspire with these beautiful pictures!

13 comments:

  1. takhle by mel vypada jednou muj domov :]

    ReplyDelete
  2. mám to úplně stejně!miluju prohlížený časopisů o bydlení! teďka dali děsně kůl časák zdarma k březnový elle:D:D

    ReplyDelete
  3. ochkááám ! Naozaj nádhera.

    ReplyDelete
  4. Ja robím presne to isté...Uložím obrázok do priečinku INSPIRATION:)
    Vďaka za ďalšiu...

    ReplyDelete
  5. :)
    soňa: rado sa stalo!
    tyna: dojde mi budúci týždeň do schránky, potešila si ma!

    ReplyDelete
  6. ach krasa, mna toto tiez velmi bavi, !
    xx

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  7. zatím bydlím doma a celkem mi to vyhovuje...jediný důvod, proč bych se chtěla odstěhovat do vlastního je to, že bych si byt mohla zařídit podle vlastní představy...a tohle je úžasná ispirace :))

    ReplyDelete
  8. ináč dievčatá... malene vydala nedávno knihu s názvom Life and Work a väčšina fotiek (ak nie všetky) sú odtiaľ. Knihu som zatiaľ videla predávať iba na nete a stojí cca 70 euri (trošku moc na mňa). takže ak máte záujem a deficit inšpirácie... :))

    ReplyDelete
  9. taketo obrazky ja mozem! tiez mam na compe subor plny postahovanych krasot, isty cas som dokonca aspirovala na interierovu dizajnerku, ha :-)

    ReplyDelete