Friday, January 06, 2012

LUST FOR AQUA
































SO... If you didn´t spend all your money on sales yet, now I´m gonna help you with it. And you will hate me, I´m sure. These dresses and the brand Aqua I discovered before Christmas. Since then I am regularly returning on their website. It´s brilliant for me. Bonus number one - if you like some dress, there is a big probability that you will be able to choose from more colours. Bonus number two - they have sales now. Watch your wallets! End of the report.
Update: I heard from a secret source, that you can find Aqua also on asos.com.

TAKŽE... Ak sa vám ešte nepodarilo minúť všetky peniaze v obchodoch na zľavách, teraz vám k tomu 
pomôžem.A nebudete ma mať za to rady. Tieto šaty, a vlastne značku Aqua som objavila niekedy pred Vianocami a odvtedy sa v pravidelných intervaloch vraciam na ich stránku. Geniálne podľa mňa. Bonus číslo jedna - ak sa vám nejaké šaty zapáčia, s veľkou pravdepodobnosťou si budete môcť vybrať z viacerých farieb. Bonus číslo dva - majú zľavy. Peňaženky traste sa! Koniec hlásenia.
Update: z tajného zdroja som sa dozvedela, že Aqua nájdete aj na asos.com.

9 comments:

  1. tak to jsou krásné šaty ale !! ale peníze došly no :D

    ReplyDelete
  2. oh wow, dokonalosť! tie s galaxy printom chcem!

    ReplyDelete
  3. Prvý krát o tejto značke počujem a tak ďakujem za perfektný tip :)))
    www.ourfashiondiary.com

    ReplyDelete
  4. ty šaty jsou boží ^^

    http://michellecakova.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. jó, na aqua šaty jsem si brousila zuby právě na asosu, bohužel monentálně jsem poněkud, ehm...finačně indisponovaná :D ale krásně se na to dívá.

    ReplyDelete
  6. ja som si klikla dokonca ďalej, nech toho vidím viac, šaty sú úplne perfektné všetky a zvlášť dlhé lososové/fialové sukne ma zaujali, ale rozpočet nepustííí :/ joj

    ReplyDelete