Thursday, March 22, 2012

SILVER BOWL
























I HAVE my rings in the small bowl already for a longer time. But when I discovered this beauty in Carla (I told you about it here) and brought it home, I found a utilization for it. At least for now. Initially I wanted to hang my necklaces on the wall, but my plans just did´t go well. So I put them to this silver bowl. Well...I can also imagine to have this bowl full of chocolate truffles!

PRSTENE mám v mištičke už dlho. Keď som však v Carle (hovorila som vám o nej už tu) objavila túto krásku a doniesla si ju domov, našla som pre ňu využitie. Aspoň zatiaľ. Pôvodne som si retiazky chcela povešať na stenu, ale moje plány sa nezrealizovali. Tak som ich nahádzala do tejto striebornej misky. Aj keď...viem si predstaviť aj to, že by som v nej mala nikdy sa nemíňajúce čokoládové pralinky!

5 comments:

  1. nikdy sa nemíňajúce čokoládové pralinky!

    ReplyDelete
  2. taky mám prstýnky v miskách,ale řetízky by se mi tam hrozně zamotaly :) :D

    ReplyDelete
  3. tie nikdy sa nemíňajúce čokoládové pralinky by som brala:))

    ReplyDelete
  4. trocha neprehladné, ale vyzerajú pekne aj tak na kope :D

    ReplyDelete
  5. Ja ich mám tiež takto zhužvané dokopy, ale v plastovom košíku a raz za pol roka ich musím pretriediť. Patrilo by sa aj častejšie, nuž...

    ReplyDelete