Friday, June 15, 2012

JAMES DEAN, BABY!


WE MET at James´, had milkshakes, hamburgers, pancakes, chatted and took some pictures. Then we went to Charlie Straight concert and enjoyed it. So now the only thing you have to do is to enjoy it with us...or be jealous!
Btw. big thanks to Jakub, Michal and Tomáš, who stay behind all the videos of Fashionsession. And also thanks to Jolo, for bringing the fun to filming by using those cute Lomo cameras. Good job, guys ;) .

STRETLI SME sa u Jamesa, dali shake, hambáč, lievance, pokecali, pofotili. Večer sme išli na koncert Charlie Straight a užili si to. Tak si to teraz užite s nami...alebo záviďte!
P.S. Dik Jakubovi, Michalovi a Tomášovi, ktorí stoja za všetkými videami Fashionsession. A Jolovi za zábavu s Lomo foťáčikmi pri natáčaní. Dobrá práca, chalani ;) .

23 comments:

  1. příjdeš mi nejpřirozenější a nejuvolněnější a moc ti to sluší, tak jako vždy ostatně.
    jedno z nejlepších Fashion tales

    ReplyDelete
  2. uzivam si s vami! ale James Dean kafe zavidim a chcem aj ja! :))

    ReplyDelete
  3. Od teraz moja najobľúbenejšia Fashion tale. Perfektné! :)

    ReplyDelete
  4. skvelé video, všetky ste tam také zlaté mačičky:)

    ReplyDelete
  5. James Dean kafe? Hej bomba, chci taky :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. dnes som to videla a je ta tam maloo!!najlepsie tie boyfriend gate

    ReplyDelete
    Replies
    1. dosť ma je tam, úplne akurát :) ano ano, narušila som šatičkové kombo, hehe

      Delete
  7. skvelé video! :)
    Nová giveaway na blogu, zapoj sa ak chceš! :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/2012/06/giveaway-2.html

    ReplyDelete
  8. mě by se to více líbilo bez těch charlie straight (ale to asi protože je nemám ráda :D), vy jste tam úžasné všechny :)

    ReplyDelete
  9. Super, najlepšie zatial čo som videla :)

    ReplyDelete
  10. A ešte, že kde je ten super podnik. Jamesa Deana zbožnujem, netušila som, že niekde na SR alebo ČR je také niečo.

    ReplyDelete