Monday, July 29, 2013

WEEKLY






RIGHT NOW are my days mostly about going out of town, enjoying summer and spending time with my dearests...
1. From H&M recycling party - a headband I made for my niece. It ended with a small injury :)
2. Pitfalls of summer - home-made apricot dumplings I ate outside on a wooden table with a view at bunch of meadow flowers...
3. Cutest little house ever (it has pink curtains and black&white floor)! I wanna be a kid again!
4. "I will be the hairdresser and you will be my customer, ok?" Well, ok then.
5. Happy Socks for adults look cute on a kid foot :)
6. Real Vienna gangsta. When the fifth Viennese stared at my boobs I realized that I´m wearing a german t-shirt in a german-speaking country... Btw design of this tee is made by this guy and you can find it here.
7. This flowered Viktor & Rolf cart in Vienna enticed to sit and take a ride...
8. Left-handed me a.k.a. being nervous by opening a bottle of wine :)
Btw maybe you noticed that I skipped Weekly last week. Purposely. I was thinking (and some people agreed as well) that probably I will be doing this section every second week, so this blog won´t be only about Weekly :) What do you think? Yes, no, leave it on a weekly base, do it every second week, monthly? Cancel it? :) I´m waiting for your answers, thaaaanks!

MOMENTÁLNE sú moje dni najmä o vypadnutí v mesta, užívaní si leta a trávení času s mojimi najmilovanejšími...
1. Ešte z H&M recyklačného večierku - čelenka, ktorú som vyrobila mojej neteri a nevyhla sa pri tom zraneniu :)
2. Nástrahy leta - domáce marhuľové gule som hltala vonku na drevenom stole, zátišie mi dotvárali lúčne kvety...
3. Najzlatší detský domček ever (má aj ružové záclony a čierno-bielu kockovanú podlahu)! Chcem byť dieťa!
4."Akože ja budem kaderníčka a ty budeš môj zákazník, dobre?" Nedbám.
5. Dospelácke Happy Socks ponožky a.k.a. detské podkolienky :)
6. Real Vienna gangsta. Až keď mi asi piaty viedenčan pozrel na prsia, tak som pochopila, že to bude skôr v tom, že rozumeli nemeckému nápisu... Ináč dizajn tričku robil tento pánko a môžete ho zohnať tu.
7. Tento kvetinkový Viktor & Rolf vozíček vo Viedni priam nabádal sadnúť si a povoziť sa...
8. Grambloško a.k.a. nervozita pri otváraní vína :)
Mimochodom možno ste si všimli, že minulý týždeň som Weekly vynechala. Zámerne. Rozmýšľala som (a potvrdilo sa mi to aj z iných strán), že budem túto rubriku robiť dvojtýždenne, aby tento blog nebol iba o Weekly :) Čo vy na to? Áno, nie, nechať týždenne, dať dvojtýždenne alebo aj mesačne? Zrušiť úplne? :) Čakám na vaše postrehy, ďakujeeem!

9 comments:

  1. na instagramu tě sleduju, takže mám docela přehled, ale myslím si, že dvoutýdenní budou akorát :) chceme více outfitů, postřehů, tvůj blog je jeden z nej!

    ReplyDelete
  2. Čiernobiela kockovaná podlaha, stačilo mi..

    ReplyDelete
  3. outfit na šesté fotce je geniální a doufám, že sis Vídeň užila! :)

    ReplyDelete
  4. hlavne nerušiť weekly! :D :D akokoľvek. týždenný, dvojtýždenný alebo mesačný. halvne nech nejaký ostane. :) také ma baví :D

    ReplyDelete
  5. nechať týždenneeee

    ReplyDelete