Wednesday, September 04, 2013

MATCHING THE BENCH
















































I CURLED my hair after a long time and felt so good in it! A bit like Karla :) . So I will probably do my hair like this more often again. And I will wear this blazer more often as well. I bought it in last sales and when my mum saw it on me, she went to grab one for herself. Sales are great.

PO DLHEJ dobe som si natočila vlasy a cítila som sa v tom super! Trochu ako Karla :) . Takže myslím, že to tak budem nosiť znova častejšie. Asi tak ako toto sako, ktoré som kúpila v posledných výpredajoch a hneď ako ho zbadala moja mamina, kúpila si ho tiež. Zľavy sú fasa.

Zara blazer, jeans, t-shirt and shoes / Cos bag / New Yorker sunnies / Parfois bracelet

15 comments:

  1. wow pokazde stylova!!kocka!
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  2. Přesně jsem si řikala, že mi na fotkách připomínáš Karlu :))

    ReplyDelete
  3. Natočené vlasy ti moc pristanú :)

    ReplyDelete
  4. Pekne, veľmi sa mi to páči a aj vlasy aj topánky ti sadnu :)

    ReplyDelete
  5. Ty tvoje hrozně chci ♥

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Ďakujeeeem :) a čoskoro bude ďalší s natočenými vlasmi ;)

    ReplyDelete
  7. Hej, zľavy sú fasa! :D Domi, vyzeráš krásne, vlasy ti takto veľmi pristanú, celý outfit je super, vyzeráš stále lepšie a lepšie :). A ten náramok chcem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeej, no ďakujem, potešila si ma :) ale ja ťa nepoteším, náramok bol zo zliav a brala som posledný (jedine, že ho nájdeš v inom Parfois)

      Delete
  8. ty jo najlepsi match!
    )))
    tie lavičky si pametam z detstva uplne)) mame niekde milion fotiek na nich

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mám na nich fotky z mládi s fľašami alkoholu :D

      Delete
  9. Chválim celý outfit, vyzerá super a sviežo! :) Tie topánky som u teba zaregistrovala už viackrát..sú pohodlné? :)

    www.bluechicberry.piligin.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. mala som ich zatiaľ prvýkrát, ale pohodlné, malý opätok, takže fajn :)

      Delete
  10. Uplne uzasny outfit! velmi ti to pristane!!! Lenka

    ReplyDelete
  11. Uplne uzasny outfit! velmi ti to pristane!!! Lenka

    ReplyDelete