Wednesday, May 21, 2014

CLOSET DETOX

V MOJOM šatníku sa toho stále kopí viac a viac. Niektoré veci zdedím, iné dostanem alebo si kúpim. Výsledkom je preplnený šatník a kopa nevynosených vecí. Takže jarný detox šatníka bol viac ako nutný. Iné bloggerky sú na tom podľa všetkého podobne. Takže sme spojili svoje sily (a oblečenie) a vy si tak môžete už túto sobotu doplniť (a preplniť) váš šatník za pár šupiek. Miesto a čas nájdete tu, v prípade dažďa to budeme nútené asi skrátiť, takže sledujte FB. Ooo, aby som nezabudla, pečiem koláč, robím limču, takže možno sa vám okrem oblečenia niečo ujde. Tak teda dojdite, zbavte ma vecí, aby sa mi do skrine zmestila táto nová bundička, nové rifle, tričko... :)

H&M Conscious Exclusive jacket / H&M boots / Cos t-shirt and bag / &other Stories jeans

2 comments:

  1. modrá bunda! farba, strih, chceem ju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dnes som bola v Eurovei a ešte ju mali ;) len neviem aké veľkosti, bež pozrieť

      Delete